Dear all,We manufacture home alarm systems in Shenzhen, China. We invite you come to our factory if you are interested in it. Or you pls contact me freely.KimROISCOK Electronics Ltd.http://www.roiscok.com
Dear friends,We sell security alarm products such as PIR detectors, vibration detector, smoke/gas detector, perimeter detectors, beam sensor, door alarm, siren, buttom etc.I will be very happy to hear from you.KimROISCOK Electronics Ltd.Http://www.roiscok.com
Dear Friends,We sell alarm systems for home and business both wired & wireless, such as, 5 zones control panel, 8 zones control panel, 8-72 zones control panel, pir motion detector, pir ceiling mount motion detector, dual technology motion detector,dual technology ceiling mount motion detec ...
Dear Friends,We sell alarm systems for home and business both wired & wireless, such as, 5 zones control panel, 8 zones control panel, 8-72 zones control panel, pir motion detector, pir ceiling mount motion detector, dual technology motion detector,dual technology ceiling mount motion detec ...
Dear Friends,We manufacture security alarm products such as PIR detectors, vibration detector, smoke/gas detector, perimeter detectors, beam sensor, door alarm, siren, buttom etc.If you are interested in them, pls call me or contact me freely.AnnieROISCOK Electronics Ltd.Add:F/5, ...